23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Synoptik udlover 20 års forbrug af briller

Brillekæden Synoptik giver stor gevinst til den kunde, der indleverer den mest interessante, historiske brille.

Synoptik kan holde 85 års fødselsdag, og i den anledning har brillekæden udskrevet en konkurrence, hvor kunderne skal finde deres gamle, tidstypiske briller frem fra perioden, skriver Ugebladet Næstved.

Efter indleveringen vil brillerne blive klargjort og sendt til Ghana, hvor Synoptik hjælper med briller og bedre syn til fattige ghanesere.

- Det kunne da være spændende, hvis det er en af vores kunder, som løber med hovedpræmien, men selv hvis det ikke bliver sådan, glæder jeg mig til et gensyn med nogle af de briller, vi tidligere har haft på hylderne her i butikken, og dem, der er endnu ældre, siger Ditte Højland fra Synoptik i Næstved Storcenter.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|